Rezultatai, kurie parodo įstaigoje dirbančių darbuotojų mokymąsi ir tobulėjimą (9 kriterijus) Peržiūrėti Rezultatai, kurie parodo paslaugų gavėjų teisių užtikrinimą kasdieniniame darbe (16 kriterijus) Peržiūrėti Rezultatai, kurie parodo organizacijos partnerysčių teikiamą naudą (25 kriterijus) Peržiūrėti Rezultatai, kurie parodo paslaugų gavėjų įtraukimą į paslaugų planavimą, teikimą ir vertinimą (27 kriterijus) Peržiūrėti Rezultatai, kurie parodo paslaugų gavėjų įgalinimą (29 kriterijus) Peržiūrėti Rezultatai, kurie parodo paslaugų gavėjų gyvenimo kokybės gerinimą (32 kriterijus) Peržiūrėti Rezultatai, kurie parodo paslaugų gavėjų įtraukimą į individualių planų rengimą (35 kriterijus) Peržiūrėti Rezultatai, kurie parodo paslaugų teikimo tęstinumą paslaugų gavėjams (36 kriterijus) Peržiūrėti Rezultatai, kurie parodo teikiamų paslaugų naudą paslaugų gavėjams (43 kriterjus) Peržiūrėti Rezultatai, kurie parodo paslaugų gavėjų ir kitų suinteresuotųjų šalių pasitenkinimą (45 kriterijus) Peržiūrėti Rezultatai, kurie parodo kaip paslaugų gavėjai, personalas ir kitos svarbios suinteresuotos šalys supranta veiklos rezultatus (46 kriterijus) Peržiūrėti Rezultatai, kurie parodo veiklos efektyvumo, paslaugų teikimo palyginimą (50 kriterijus) Peržiūrėti